KONTAKTNÍ MÍSTA ČEZ
Zákaznické Služby a kontaktní místa
Již třetím rokem zajišťujeme správu kontaktních míst skupiny ČEZ v těchto městech:
Smluvní partner firma ENERGOROZVODY s.r.o. zajišťuje také montáže, servis a revize elektroinstalací,
náklady na služby hradí zákazník dle smluvních a obchodních podmínek smluvního partnera.
- ČEZ Distribuce, a.s. – kontaktní linka 800 850 860, www.cezdistribuce.cz.
Zákaznická linka skupiny ČEZ 800 810 820, www.cez.cz
Telefonická Zákaznická linka je pro zákazníky Skupiny ČEZ tou nejrychlejší cestou, jak řešit dotazy či požadavky spojené s odběrem elektřiny.
Na této lince vám školení operátoři a operátorky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu pomohou vyřídit:
všechny požadavky týkající se smluvního vztahu, zejména:
- změny smluvních a kontaktních údajů
- změny sazby
- změnu zákazníka na odběrném místě
- nový odběr (uzavření smlouvy o dodávce)
- veškeré záležitosti týkající se fakturace elektřiny a plateb
- veškeré záležitosti týkající se pohledávek
požadavky na distributora ČEZ Distribuce, a. s.:
- požadavky na připojení nového OM k distribuční soustavě (žádost, smlouva o připojení)
- informace o provozu systému HDO
- informace o odstávkách distribuční soustavy
- ostatní distribuční požadavky (požadavky na odstávky, ořez stromoví).
Linka pro hlášení poruch Skupiny ČEZ, společnosti ČEZ Distribuce, a.s., 800 850 860, www.cezdistribuce.cz
Tato linka je určena pouze pro hlášení poruchdistribuční sítě.